Kulcsfontosságú mérföldkőhöz érkezett a Toyota berlini üzemanyagcellás kísérleti projektje.
Két és fél évvel a projekt meghirdetése után sikeresen teljesítette első tesztútját az FCH2Rail tüzelőanyag-cellás elektromos motorvonata, amelyhez a Toyota biztosította a második generációs hidrogéntechnológiát.
A belső égésű motorokkal való versenyzésnek nem kell ütköznie a klímavédelemmel. A Ligier JS2 RH2 célja, hogy megmutassa, hogyan lehet összeegyeztetni a pályaversenyzést és a zöld vezetést.
A Daimler Buses bemutatta a Mercedes-Benz eCitaro tüzelőanyagcellát a Global Transport Summit rendezvényen.
Egy különleges járművet mutatunk be. A Bosch üzemanyagcellás prototípusát, amelyet az ABT e-Line GmbH mérnökeivel készítettek el a Bosch mérnökei. Eredendően Volkswagen e-Crafter néven látta meg a napvilágot.
A belső égésű motor jövője
A Honda beérőben lévő fejlesztése, a Smart Hydrogen Station (SHS) lehetővé teszi az FCV-k használatát még olyan helyeken is, ahol nincsenek kereskedelmi hidrogén töltőállomások.
De ugyan miért is lenne szükségünk egy dízel-hidrogén hibrid motorra, amikor már sok nagyszerű elektromos jármű áll rendelkezésre?
A Toyota továbbra is nyitva tart minden hajtási lehetőséget.
A Porsche Engineering egy tanulmányában megvizsgálta a hidrogén tüzelőanyagos belső égésű motorokban rejlő lehetőségeket.
A hajtásláncot fejlesztő Voith tovább bővíti termékvonalait a haszongépjárművek e-mobilitása terén.
A Bosch intenzíven dolgozik a jövő hidrogéngazdaságának kialakításán.
A hidrogén felhasználása belső égésű motorok tüzelőanyagaként több mint egy évszázada kutatás témája.
A PAEB (Pedestrian Automatic Emergency Braking) rendszerek olyan fejlett vezetéstámogató rendszerek, amelyek célja a gyalogosokkal való ütközések megelőzése vagy csökkentése.
Az autóiparban és a járműgépészetben különböző érintőképernyő technológiákat alkalmaznak különböző alkalmazásokhoz.
Természetesen USA, az amerikai Stanadyne, hidraulikus és pneumatikus szabályozórendszerek egyik vezető szállítója moduláris, skálázható kipufogógáz-visszavezető (EGR) szelepet fejlesztett ki.