• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Podcast
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • Ez + Az
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Podcast
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • Ez + Az
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Féktechnika
Continental MK-120 ESC EV fékrendszer
Continental MK-120 ESC EV fékrendszer

Azt már nem csak tudjuk, de tapasztaljuk is, hogy az elektromos autóknál szinte minden részegység kicsit módosul. Valóban, a már állóhelyben rendelkezésre álló 90 százaléknyi nyomaték több szempontból sem tréfadolog.

Azt már nem csak tudjuk, de tapasztaljuk is, hogy az elektromos autóknál szinte minden részegység kicsit módosul. Valóban, a már állóhelyben rendelkezésre álló 90 százaléknyi nyomaték több szempontból sem tréfadolog.

Az ABS-jeladó
Az ABS-jeladó
Gondolatok a mezőgazdasági gépek vizsgáztatásáról
Gondolatok a mezőgazdasági gépek vizsgáztatásáról
Brembo az Automechanikán

A fékrendszerekre specializálódott beszállító az alkatrészpiac működését és fejlődését figyelembe véve úgy döntött, hogy az aftermarket termékek teljes választékát négy termékcsaládba sorolja.

Liqui Moly DOT 5.1 EV az elektromos járművek fékfolyadéka

Az elektromos és hibrid autók alapvetően a hagyományos belső égésű motoros járműveknél megszokott hidraulikus fékrendszerekkel rendelkeznek, melyeknél általában 2 évente kell cserélni a fékfolyadékot.

Brake by Wire: a hidraulikus fékrendszerek alternatívája

Hallottunk már róla, de dolgunk még nem volt vele. A gépjárművek adatkommunikációs rendszereinek robbanásszerű fejlődése húzza őket is.

Innovatív tervezési megoldások a fékzaj csökkentésére

A fékrendszer tervezési fázisában a zajszint csökkentéséhez rengeteg tényezőt figyelembe kell venniük a mérnököknek.

Új technológia a fékbetétek zajának csillapítására
Új technológia a fékbetétek zajának csillapítására
A dobfék reneszánsza?
A dobfék reneszánsza?
Bosch eXchange féknyergek értéktudatos javításokhoz

A kiemelkedő ár-teljesítmény arányú Bosch eXchange féknyergeket azonos minőségi előírások szerint gyártják és tesztelik, mint az eredeti alkatrészeket.

Az Elaforg a fékjavítás szolgálatában

Az Elaforg 2000 Kft. ROTINGER márkájú féktárcsákat forgalmaz.

Ne hagyjuk, hogy a „vak szerencsén” múljon

Sokszor azt hisszük, hogy már mindent láttunk és az emberi felelőtlenség határait is megismertük, és akkor jön egy tapasztalat, mely felborítja ezen tézist.

Sportfékek kontra utcai fékrendszerek

Versenysport-innováció a közúton

A Brembo első hatvan éve
A Brembo első hatvan éve
Nagyteljesítményű dízelek motorfék megoldása változó szelepvezérléssel
Nagyteljesítményű dízelek motorfék megoldása változó szelepvezérléssel
Brembo bevonatolt féktárcsák

A Brembo bemutatta a Greentive® féktárcsát, amely új technológiával készült bevonatréteget kapott.

4WD gépjárművek görgőspadi fékvizsgálata

A szakma régóta próbál típusfüggetlen fékhatásossági (ami nem azonos a lefékezettséghatásossággal) értékelő paramétereket megalkotni, mert kell a minősítéshez, de ezeket a maguk helyére kell tenni.

Új DYATOM karbonkerámia tárcsa

A Brembo által kifejlesztett SGL Carbon Ceramic Brakes (BSCCB) karbonkerámia féktárcsa a Ford GT MK II fékerejét egy szinttel magasabbra emeli.

Féknyereg újrafestése

A Brembo alapvetően nem javasolja a féknyereg újrafestését a felmerülő problémák miatt, amelyek a festés folyamata miatt keletkezhetnek.

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Hírlevél
Elektromos hajtás
Az emberek a villanyautókról beszélnek, de hibridet vásárolnak

Sajátos kettősségre mutatott rá egy vezető piacelemző szervezet negyedéves felmérése.

Futómű
Torque Stick „nyomaték rúd” gyorsabb, de hatékonyabb?

Leginkább az őszi, illetve tavaszi gumis szezon, de minden sok csavarral és feszített tempóval járó munka során felmerül a jelentősége olyan eszközöknek, amelyekkel a kötőelemek veszélyeztetése nélkül tudunk dolgozni azok húzásakor.

Hidrogén hajtás
Mercedes-Benz eCitaro tüzelőanyagcellával

A Daimler Buses bemutatta a Mercedes-Benz eCitaro tüzelőanyagcellát a Global Transport Summit rendezvényen.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés és értékesítés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor