• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Podcast
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • Ez + Az
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Podcast
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • Ez + Az
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Diagnosztika
A Kelvin-csipesz
A Kelvin-csipesz

Villanyautók (BEV, HEV, PHEV) elektromos hálózatának, akkumulátormoduljainak, bekötéseinek vizsgálatánál szükséges lehet az ohmikus ellenállás mérése, kiemelt szerepet kapnak a csatlakozások kontakt ellenállásai.

Villanyautók (BEV, HEV, PHEV) elektromos hálózatának, akkumulátormoduljainak, bekötéseinek vizsgálatánál szükséges lehet az ohmikus ellenállás mérése, kiemelt szerepet kapnak a csatlakozások kontakt ellenállásai.

Igazi korszakváltás – SSRD, a műveleti távelérés
Igazi korszakváltás – SSRD, a műveleti távelérés
Mi a különbség a CAN és SPE kommunikációs protokollok között az autóiparban?
Mi a különbség a CAN és SPE kommunikációs protokollok között az autóiparban?
NISSAN / INFINITY digitális szervizkönyv

Elérkeztünk egy olyan gyártóhoz, akivel első perctől kezdve szeretek dolgozni, mert a kommunikációja, a portál felhasználhatósága teljesen rendben van.

TOYOTA/LEXUS digitális szervizkönyv

Auto Diag Line digitális szervizkönyv sorozat – 5. rész

Járműklíma alternatív hajtású gépjárművekben

A hibrid és elektromos autók speciális kezelési és biztonsági eljárásokat igényelnek a karbantartáshoz és javításhoz.

A MAHLE távdiagnosztikai rendszert fejlesztett ki

A MAHLE céget (ki ne ismerné például dugattyúiról, szűrőiről, ma pedig egyre inkább az elektromos autózás főegységeiről) a Mahle fivérek alapították 1920-ban.

MS005 Gépjárműgenerátor és - indítómotor diagnosztikai próbapad
MS005 Gépjárműgenerátor és - indítómotor diagnosztikai próbapad
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Akkumulátormodul-kondicionálás AVL DITEST MCS120

A nagyfeszültségű akkumulátorok szervizberendezései, 2. rész

BOSCH DCI 200

A Bosch cég dízeladagoló-vizsgáló próbapadjai legendás sorozatot alkotnak 80 évnél is régebbre visszanyúlva.

Opel Meriva 1.4T vezérlésének összerakása célszerszámmal

Azt hiszed, nem tudod elrontani?

Nagyfeszültségű akkumulátormodulok vizsgálata

AVL DiTEST IRP 120

Inventure – CL CAN-busz olvasó
Inventure – CL CAN-busz olvasó
Mi a helyzet a közúti mobilitásban?
Mi a helyzet a közúti mobilitásban?
Würth WOW! Looqer interfész

Generációváltás

Launch az Automechanikán

A Launch által kifejlesztett X-431 EURO PRO 5 Link egy új, csúcskategóriás rendszerteszter, mely a jármű legtöbb elektronikusan irányított rendszerével képes diagnosztikai kapcsolatba lépni.

AVL Ditest az Automechanikán

HV akkumulátor tesztberendezések szervizeknek

Bosch az Automechanikán

Szoftvervezérelt szerviztechnológiák

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 19
  • 20
  • »
Hírlevél
Elektromos hajtás
Az emberek a villanyautókról beszélnek, de hibridet vásárolnak

Sajátos kettősségre mutatott rá egy vezető piacelemző szervezet negyedéves felmérése.

Féktechnika
Continental MK-120 ESC EV fékrendszer

Azt már nem csak tudjuk, de tapasztaljuk is, hogy az elektromos autóknál szinte minden részegység kicsit módosul. Valóban, a már állóhelyben rendelkezésre álló 90 százaléknyi nyomaték több szempontból sem tréfadolog.

Futómű
Torque Stick „nyomaték rúd” gyorsabb, de hatékonyabb?

Leginkább az őszi, illetve tavaszi gumis szezon, de minden sok csavarral és feszített tempóval járó munka során felmerül a jelentősége olyan eszközöknek, amelyekkel a kötőelemek veszélyeztetése nélkül tudunk dolgozni azok húzásakor.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés és értékesítés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor