Autóbontás? Nincs olyan évünk, mit évünk, negyedévünk, hogy valahol szakmai életünkben nyugalom lenne. Megint az látszik, hogy valaki (kormányzat?) rendet akart csinálni, igaz a mondás: „ki szelet vet, vihart arat”. Hogyan látjuk mi – „A klasszikus autóbontás a múltté?” – kérdezi a cikk szerzője.
A gépjárművekre vonatkozó csoportmentességi rendeletet az EU meghosszabbította 2028-ig. Az autógyártói monopóliumok ellen a független autójavítás, autójavító vállalkozások, GVO vagy BER megnevezéssel elhíresült élet-halál harca lényegében elcsitult, problémák megoldódtak (nem is igazi probléma az, amit az idő nem old meg…), problémákat az idő meghaladt. Kiderült, hogy a menyasszony mégsem olyan vonzó, mint amilyennek láttuk. Az autógyártói szervizinformációs dominancia papíron megszűnt, viszont képződtek újak, melyekért a régi „harc” tovább folyik. Cikkünk elmondja, melyek ezek.
Folytatódik a Bakony gyújtógyertyagyártás története – exkluzív ipartörténeti tanulmányunk immár 3. részét közöljük Gőz Zsigmond úr tollából.
Horváth Tibor úr „Diesel akadémiája” második részéhez érkezett.
Az alvázplatformok széles választékának ismertetését folytatja a szerző, Küllei Károly, és még nincs vége…
Nissens olajhűtők meghibásodás elemzése. Mit mond a gyártó? Mikor fogadja el és mikor utasítja vissza a reklamációt?
Jó tudni! – ki viseli a programozási kockázatot?
Takata légzsák adatbázis jó lenne – írja egy olvasónk, tud erről valaki többet?
Javítási esetek – ha tudjuk, időt nyerünk.
Az új autó eladások az utóbbi években és most is, hónapról hónapra gyenge számokat mutatnak. Autóvásárlás? Nem könnyű a döntés. Az editoriálban ezt a témát járjuk körül.
Váljék hasznára!